Son adet tarihime göre 8+4 haftalık ultrasona göre 6+6 haftalık gebeyim kalp atışı duyulmadı hiç. Bugün de adet sancısı gibi ağrım ve kanamam olunca doktora gittim hala kalp atışı yok sağlıksız gebelik dedi sen kendinde düşük yapabilirsin ama ben kürtaj olmanı öneririm dedi.sizce ne yapmalıyım beklesem 1-2 hafta sonra kalbi duyulur mu