Kızlar merhaba 10 gündür kasıklarım karnım ve göğüslerim ağrıyordu 2 gündür belim ve göğüslerim çok şiddetli ağrıyor adet olmama 8 gün var erken gebelik testi aldım negatif çizgi çıktı pozitif çizgi bölümünde çizgi yok ama o bölüm pembemsi kırmızımsı daha önce test yaptığımda sadece bembeyaz alanda negatif işareti çıkmıştı acaba olabilir mi hamilelik ?