Benimde eşimle Kan uyusmazligimiz var ben negatif eşim pozitif sizin anlatiklariniz gibi olmadı ilk gebeliğim de 3 kere vurdular şehir hastanesinde 2 .gebeligim 28 haftalik gebeyim tekrar vuruldum bugün gün hastnesine yonledrp iğneyi vurdukları gibi geri çıktım hemen beklemedim üstelik ücretli de degildi