Busraah Kızlar ikiz 29+2 haftalık gebeyim. Gebelikte Bebeğin Vajinaya Vurması normal mi ? Sizde de oldu mu ? İlk defa bu hafta böyle birşey hissediyorum erken doğum belirtisi olabilir mi?
buseherek01 Busraah bende 27+2 yim tek gebelik benimki ama çoğu zaman bende hissediyorum doktorum normal olduğunu söylemişti canım
A_r_m_i07 Busraah bende 26 +2 deyim benimde vajinama vuruyor arada korkmuyor değilim erken doğum olur diye
REYHAN-2 Busraah bende 28+2 ikizlerime hamileyim. Bazen vajinama bir tekne atıyorlar sevgili oğluşlarım korkuyorum gelecekler diye 😓 ama hiç erken doğum belirtisi olabilir diye düşünmedim..
happiestMom Busraah kızımda asla böyle birsey yasamadım bende. Şuan oğluma hamileyim henüz 22 haftalık olmama rağmen baya şiddetli vuruyor alt tarafıma ve canım bile acıyor resmen. Bende merak ediyordum doktora sormayı unutmustum☺️
Busraah buseherek01 oturur vaziyette çok net ve sert hissediyorum zaten riskli gebelik acaba size bol istirahat edin dedi mi yoksa direk normal mi dedi
buseherek01 Busraah evet çok iş yapma dedi ama bazen bebekler yer değiştirirken falan tekmeler oralarda hissediliyormuş bende çok korkmuştum canımı acıtıyordu resmen sanki çıkacak gibi geliyordu hepsini belirttim normal dedi son zamanlara doğru yeri azaldığı için kesilir dedi
Busraah REYHAN-2 o kadar net vajinamda hissediyorum ki direk çıkacaklar diye erken doğum aklıma geliyor hemen yan yatıyorum geçiyor
REYHAN-2 Busraah İnşaAllah korktuğumuz şeyleri yaşamayız 🌼 Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💙
SibelCeltik Ben makat geliş bebeğimde vajinamda hissederdim tekmeleri, baş geliş hamileliğimde ise daha çok göbeğin üst tarafında hissediyorum. Normal yani, hele ki bebek daha dönmemiş ise
Busraah SibelCeltik evet doktor banada en son makat pozisyonda demişti haftalar ilerledikçe de tekmeleri güçleniyor tabi daha net hissetmeye başladım korktum biraz
Umay255 Busraah bnde 29 haftalıgim oğlum sağolsun bi vuruyo cikicak sanıyorum ve bazen de midem de oynuyo gibi hissediyorum 🤣🤣
Busraah happiestMom benimde ikizlerim erkek şimdiden başlıyorlar yaramazlığa demekki 🤭🙂 neyse içim rahatladı normalmiş demekki 🙂🙂🙂