Leyla1938 Hanımlar bu hamileliğimde tam bacak aramdaki kemikler aşırı ağrıyor bacaklarımı ayırırken ağrıyor mesela ayiamiyorum. Doktora söyledim kafasını yerleştirmiş iyice dedi o baskı yapar dedi böyle ağrısı olup geçmesi için birşey yapan varmı yürürken de zorlanıyorum. Erkenmi doğacak acaba
Selosshh Leyla1938 gerçekten içimi okudun ya bende de öyle, 34. Haftama bi girdim bacak arası ağrılarım iyice çoğaldı , erken doğumla alakalı olucağını düşünmüyorum şahsen, sadece doğuma hazırlık yapıyor vücut bence.. ama dediğin gibi ayırırken çok ağrıyor 🫢
eylulicten Leyla1938 uyurken saga sola donerken ozellikle. Ve yalanci sancilar basladi bir bicak gibi giriyor ve geciyor
Eliftass Leyla1938 erken doğumla alakalı değildir aynı ağrı bende de var fakat bebeğim yan pozisyonda şu an o yüzden sezeryan olacağım dönmüyor zamanı da geldi. Uzanır pozisyonda iken vücudumu bile kaldırıp döndüremiyorum sırf bu yüzden açıklığıma da bakıldı bu gün hiç açıklık yok nst de ağrı yok bebek büyüdüğü için sanırım ☺️
Leyla1938 Selosshh benim baya erken başladı ya 20.ci haftalarda falan ama bu ara arttı gerçekten. Benim oğlum var ayağımda salliyorum o yüzden daha çok ağrıyor galiba diye dusunyroum.valla diyorum doğum masasında bacagimi nasıl ayircam🙈😂
Selosshh Leyla1938 evet onun da etkisi olabilir, benim ilk hamileliğim ama yinede ağrıyor işte 🤭 sağ salim gelsinler inşallah 💖
Leyla1938 Selosshh inşallah canım. İlkde bu kadar bacak arası ağrım olmamıştı valla her hamilelik farklı ondada farklı ağrılarımdan şikayetçiydim🙈 Kasım başı seninde ozaman hayırla gelsinler😍
Leyla1938 eylulicten sağa sola dönmek gerçekten zulüm gibi aşırı ağrıyor dönerken bacaklarımı açmadan dönmeye çalışıyorum😬
Leyla1938 Eliftass Evet bebek buyudukce baskı artıyor iyice. Olsun norml sezeryan farketmez sağlıkla kucağınıza alın🥰
S3lin8767 Ah ah ben 20. Haftalardan beri çekiyorum o agrıyı 3-4 gün olup sonra geçiyordu hele kıyafet giyerken bacagı kaldırıp paçadan içeri sokamamak 🙈 şuan 36. Haftadayım artık hep var hiç geçmiyor o ağrı böyle ağrısı olup doğuran biri yazsa ya rahatlayacağım bu ağrılar senin için daha iyi demişti bir arkadaşım rahat doğum yaparsın demişti ama ben ozaman ilerki haftalarda geçer açılma ağrısıdır diye düşündüm ama 36 hafta olduk hala ağrıyor acaba zor mu doğum yapıcam diye düşünmeden edemiyorum 😢
Leyla1938 S3lin8767 aynı benimde 20. Haftalarda başladı. O ayağımı kaldırıp giyememe durumu bendede var🙈 hatta ilk doğumdan sonra benim ağrılarım hiç geçmemişti ozaman da kaldiramazdim böyle agrirdi bacak aralarim.kolay olur inşallah bence o ağrıya gelmiyor çünkü doğumda başka ağrılar olduğu için o ağrıyı anlamayız gibi🙈
Leyla1938 S3lin8767 benim ilk hamilleigimde çok bacak ağrısı ağrım olmadı doğumdan sonra oldu bende o ağrı dikisinde etkisiyle galiba çok ağrıdı. Doğumda çok kolay sayılmazdı inşallah bu ikinci doğumum kolay olur 🙈
S3lin8767 Leyla1938 rabbim yardımcımız olsun inşallah bi avazda kurtuluruz hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza minik mucizelerimizi ibşallah🤲🏻