Busegul-96 benim de 20.haftamda oldu idrarımda kan bile vardı böbrek ağrısıyla gittim bayağı yüksek çıktı enfeksiyonum antibiyotik verdi direkt geçmezse yatış yapmamız gerekir dedi ama çok Şükür bir haftada geçti şimdi ara ara tahlil yaptırmayı düşünüyorum tekrar edebiliyormuş çünkü bugün test verdim bakalım yoktur inşallah