Semilk05 larinmom 11. Hafta da gösterdi kızım kendini inanamadım erken diye söyletmedim doktora 12. Hafta da yine gösteriyor sölimmi dedi yazdırdım kağıda söyletmedim cinsiyet partisi yaptı ailem. Şu an 22 haftalığız hala aynı erken öğrendim diye hep değişecek gibi hissediyordum 🥵🥰
Senazeynep34 11+3 TE öğrendik 😊 12 de kesinleşti ama ben yine detaylıyi beklemek istiyordum. Detaylı ultrosona kadar da aynı cinsiyeti söylediler, detaylıca da değişmedi 😊
melisa_dzgn61 larinmom aslında doktorum 12 haftamda gördüğünü söyledi ama biz cinsiyet için bir organizasyon düşündüğümüz için emekleriniz boşa gitmesin dedi sonra bir daha ki randevunda söylerim dedi göstermedi en son gittiğimde gösterdi 19+4 de öğrendim inatçı kızımı 21+2 olduk🥰
larinmom Aselsmoms ya harikaa ikili tarama yaptırmalımıyım sence 11. Haftamdayım🫤 bebişinle ailenle bir ömür sağlıklı mutlu bir yaşam diliyorum canım
Aselsmoms larinmom bence yaptır ikiliyi canım ondan sonraki üçlüyü değil detaylıyı da yaptır 😍 Allah razı olsun canım inşaAllah 🤲💙 bende ailenle bir ömür sağlıklı mutlu bir yaşam diliyorum inşaAllah sağlıkla alırsın kucağına canım 🌸🤲🥰