SuperMom3 3 senelik evlilik 1.5 senelik tedavi uzun zamandır zaten istiyorduk olmuyordu,her regl göbeği çıktığın da eşim hamilesin deyip duruyordu..😅regl yaklaştıkça rüyalarıma girmeye başladı gece kalkıp test yaptığım günleri hatırlarım ve reglime 2 gün kalası dağınık bir hayalet çizgi çıktı emin olamadım sonra 1 gün kalası silik çıktı,7 de laboratuvar açılır 6:40 falan açılışı bekledim kan verdim hcg40 çıktı hamileliğin başlangıcı ya da yalancı hamilelik dediler,sonra hcg 138 sonra ise 902 çıktı..902 gördükten sonra eşime söyledim.😅30 dk falan inanamadı kan test sonuçlarına baktı uzun bir güzelce ağladık hayatım boyunca yaşadığım en güzel gündü eşime hamile olduğumu söyleyip beraber bu ana ağlamamız.