esmerella37 Kızlar 4 5 haftalıkta gobek yanması yasadınız mı gobek deliginin 2 parmak asagısı yanıyor kazıyolar sanki hamilemiyim blmiyorum ama suphem var belim agrıyo 8 gundur adet olmadım adete 1 gun kala pembe akıntım geldi devamı yok bunları merak ediyorım
Tosbikannesi1 esmerella37 8 gündür gecikme yaşadıysan bi test yapsana öğrenirsin hem. Dediğin gibi yanma falan olmamıştı bende
KumsAlyaa esmerella37 Ben 9 gün gecikmeyle öğrendim kan testiyle bence adetlerin düzenli ise her ay adet oluyorsan ve hiç bu kadar gecikmen olmadıysa test yap bekleme eğer hamilelik var ise folik asit başlaman lazım hemen geç kalma derim
Gamzecem esmerella37 merhaba canım tam da tarif ettiğin şeyi yasiyorum şuanda :) cuma günü beta 30 çıkmıştı bugün yine verdim ama yarın cikicak sonucum bakalım belim kopuyor zaten
Tosbikannesi1 esmerella37 açıkçası bende 4 sene sonunda tüp benekle hamile kaldım umudunun olmaması ne demek çok iyi anlarım seni 🙄 bence 8 gün gecikme çok , yani bi test yap eğer negatif çıkarsa en azından bi doktora gidip neden adet olmadığını öğrenirsin. Böyle beklemekle de olmuyor ki 🙄
esmerella37 KumsAlyaa folık asıt kullanıyorum zaten basladım 1 ay onceden ama adetim senedir 1 kere gecikme oluyor bu sene o gecikmeyi yasadım bundan onceki ay 20 gun gcikmm oldu bide simdi normalde en fgec 33 gunde oluyorum bilmiyorum bakalım
esmerella37 Gamzecem evet aynen yanma diyoruz ama buyuk ihtimal gerilmedir acısı yanma gibi bende hamileyimdir insallah yaa senin yerlesme kanaması olmusmuydu cnm veya adetinden kac gun gecti suan
Ayten1206 esmerella37 benim de takvime göre gebeliğim 4+5 haftalık gözüküyor ve göbek deliğimde ağrı pembe silik kanamam geldi bir test yapın bence ya da en güzeli kan tahlili verin