Almilossum06 Kizlar bugun Doktor da kontrolüm vardi bugn tam 16 haftalik olduk ama ultrasonda 16+3 yaziyordu neden öyle oluyor bilgisi olan varmi?
Tubatgn Almilossum06 bende 1 hafta önde gidiyorum, bebeğin gelişimi ile alakalı bir durum canım 🌺 merak etme sonra haftasını yakalar bebiş
Eldgrn Almilossum06 2 hafta kadar önde geride olması normal canım benim gittiğimde de öyle çıkıyor ya tam ya önde sorun olacak bisey değil yani