Kızlar 15. Haftaya doğru bebeğimin beyninde minik minik koroid pleksus kistleri olduğunu öğrendim. Amniyosentez önerdi ama küçük de olsa riskleri olduğundan göze alamıyorum. İkili ve 3lü testleri yaptırmamıştım çünkü engel durumu olsa da doğuracaktım. Bu kistler başka anomali yoksa sıkıntı olmuyormus. Ama bunu amniyosentezle degil 3lu tarama yaptırarak öğrenebilir miyim? İkili zamanı geçti, onu da yaptırmış olmam şart miydi yanı 3lü icin? Şimdiden teşekkür ederim