Elcin20 Hanımlar 6 haftalık gebeyim aranızda ikiz bebeklere hamile olan varsa beni aydınlatabilir mi Beta değerimin yüksek çıkması normal mi ikiz mi değil mi bilmiyorum ama şüpheleniyorum cevabınızı bekliyorum acilll
Sevvl Elcin20 canım Benim ikiz ama betam düşüktü onla ilgisi olduğunu sanmıyorum muayneden başka zor helli olur :)
Czn2105 Elcin20 6+1 de 34bindi betam ama tek gebelik betayla çok alakası olduğunu düşünmüyorum 2 katına çıkan bir şey
Sermec27 Elcin20 6 haftalıkken nerdeyse 60 binlerdeydi değerim ve tek gebelikti bthcg ile ilgisi yok ikiz gebeliğin 🥰
Elcin20 Sevvl eşim ikiz annem ikiz Genetikte olduğu için doktorum olabilir dedi değerimde böyle çıkınca şüphelendim Ama aydınlandım şimdi teşekkür ederim 🥰