Ozy canım hormonlardan oluyor o tüğlenmeler bendede vardı halada var birde ben çatlak olmasın die badem yağı kullandım öneriler üzere oda tüylenme yapıomuş hemde cok fazla bilseydim kullanmazdım sonra eczacıma sordum yağ farketmez önemli olan nemli tutmak dedi tuttun sürece catlamaz dedi hindistan cevizi yağıyla zeytin yağını önerdi onları kullanıyorum şimdi ama tüler yine kaldı yani...