ozlem_196 Merhabalar herkese Adana’da gebelik takibi ve doğum İçin doktor önerisinde bulunabilecek olanlar var mı ? Tecrübeleri olanlardan yorum bekliyorum 🙏🏻🙏🏻🌹
Papatya1997 ozlem_196 ben Erkan Özer metro hastanesıne gıdıyorum doktorumdan memnunum . Metroda filiz sezer hanım var oda çok ıyı doktor Güler yüzlü sevecen Ona gıdecektım ama randevu o an bulamadığım ıcın Erkan beye devam ettım sonrasında memnun kaldığım ıcın degıstırmedım doktorumu
cerenveminigi Ben Nezihi Kurtoğlu na gidiyorum özel muayenehanesi var çok memnunum ilgili açıklayıcı tecrübeli. Gereksiz pinpirikliligini hiç görmedim duymadım benim için önemli noktalardan biriydi
ozlem_196 cerenveminigi aile hekimim de kendisinden bahsetti biraz araştırmaya başlamıştım kendisini teşekkür ediyorum 🌹
Zuzu6901 Kızlar herkes özel tavsiye etmiş. Ben de özele gıdıyorum ama maddi olarak zorlanıyorum. Devlette memnun olduğunuz doktorlar var mı peki