Meraba Hanımlar, bugün 40+3 oldum. Cumartesi günü kontrolüm vardı NSTde sancım çıktı fakat şu an beni zorlayacak derecede hiç bişey hissetmiyorum denebilir. Yarın yine kontrolüm var, ve son gün Cuma günü dedi doktorum. Başından beri normal doğum düşünüyoruz. Suni sancı verir sanırım o gün. Bol bol dua ediyorum normal sancımla gelsin miniğim diye, sporumu egzersizlerimi ihmal etmiyorum yinede küçük hanfendinin keyfi yerinde sanırım. Başka verebileceğiniz tavsiyeler varsa açığım her görüşe 🫶🏻