Mommyanne Selam kızlar 36+3 teyim. Doktorların demediği ama halk dilinde bilinen doğum belirtisi yaşamış olan var mı ? Örneğin adet sancısı , akıntı artışı yada tuvalete çok sık çıkma gibi 🥰
68selda06 Mommyanne adet sancısı na benzemiyor bence dogum sancısı ilk önce ara ara girer 15 dakikada falan yatmayla dinlenmeye geçmez 15 dakika zaman geçtikçe düşen 10 dakikada girer sonra 8 e düşer falan
Mrvekececi Bende burda bekleyeyim ayni gun ve haftadayiz dunden beri ara ara regli agrisi gibi agrim oluyor akintim cok acaba dogum belirtisimi 🙈
Mommyanne Mrvekececi İlk defa dün benımde öyle oldu adet sancısı vurdu akıntım arttı ama doktorum normal dedi oluyormus . Ve cok sık tuvalete cıkıyorum bende acaba mı diyorum 🤭
SuKahyaoglu Mommyanne bende 36+5 deyim. Çok sık tuvalete çıkma başladı. Ama sanci vs yok çok şükür suan için 🤭