Arkadaşlar merhaba , bugün beni sağlık ocağından aradılar gebelik kaydı yapıyorlarmış sanırım bana 20.haftada gelip tetanoz aşısı vurulacağımı söylediler e nabızdan baktım en son 13 yaşında olmuşum şuan 25 yaşındayım 10 seneyi geçtiği içinmiş galiba vurulan var mı ya da sizi de aradılar mı bu şekilde