Alinleva Acill!! 6. Haftadayım son bir kaç gündür sürekli kahverengi lekeler görüyorum endişeleniyorum . Normal mi?
Ebru-EY Çok acil bir şekilde doktoruna gitmen lazım. Lekelenme doğal ve normal karşılanmaz. Allah korusun düşük riski olabilir.
bebekgeliyo Canım benimde aynı şekilde oldu hemen doktora gittim ilaç kullanmaya başladım bencede hemen git doktora sıcak duş almamamı söyledi kanamayı arttırabiliyormuş ağır kaldırmada yok bilgin olsun
Mekklc Merhabalar benim de 6+3 günlükken kanamam oldu ama çok değil doktora gittim progestan verdi hap acaba doktorunuz size ne dedi düşük ile ilgili nasıl bir bilgilendirme yaptı acaba anlatırsanız sevinirim 🙏🥰
Alinleva Mekklc kalp atışı ve kese normal ama düşük riski kanama nedeni ile olabilir önlem amaçlı progestan başladık.
Papiiii Alinleva nromal değil Korlutmak icin demiyorym ama lekenin her turlusu vardir.Ben eski gebeligimde 4 haftamda kahverengi lekeyle gitdim kanama alani varmış.O yüDen niye bekliyorsunki git doktoraa.Canin rahat eder.Korkmazsim en azindan