Selamm🤗 bugun 5 haftalık olduk ve ilk kez keseyle bebeğimi gördüm şükürler olsun 🙏 fakat ikidir doktor aşağıdan bakıyor hatta haftaya kalp atışı için gittiğimde de alltan muayene edeceğini söyledi, 7.haftaya kadar dedi. Neden anlamadım ve sizin nasıldı