rabiaozdemirkara Bebeğim 2 haftadır 2900-3000 arası kaldı kilo almıyor 38+1 deyim siz yaşadınız mı bu durumu??
Edabykl rabiaozdemirkara evet son haftamda yasadim 3260 da kalmıştı plesantam yaşlandı sanırım o yüzden bebegim 3310 dogdu ama
Edabykl rabiaozdemirkara ben ishalden dolayi bir gun hastanede yatmistim doktorum detayli ultrason istedi orda anlaşılmıştı
Melismelo 37+2 de 2778gramdı şuan 38+1 oldum başka kontrolüm yok doğum tarihine kadar inşAllah kilo alıyordur :( ablamda 37de 3100gramdı ama 40. Haftada doğum yaptı ve 4kiloydu bir umut bendede öyle olur inşAllah