ikicocuklubiranne İlk doğumum doktor panikletmesi nedeniyle sezaryen oldu. İkinci gebeliğim bugün dikiş yeri muayenesi yaptı doktorum biraz ince olduğunu söyledi. Normalde 0.8ken bende 0.5 mmmiş bu şekilde olup doğum yapan arkadaşlardan fikir almak istiyorum