Nesibemngs Merhaba kizlar benim iki haftadır belim aşırı derecede ağrıyor yataktan kalkamiyorum ayakta iki dk bekleyince ağrıyor oturduğum da ise kalkamiyorum 17 haftaligim ama sanki 35 haftalık gibi çok agirlastim normalmi bu doktora da gidemedim