Melisahmet Arkadaşlar merhaba, ben regli oldum. Üzerinden 15 gün geçti. Son 2-3 gündür inanılmaz bir baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum. Ama göğüs şişliği ağrısı kasık ağrısı falan yok. Yinede gebelik ihtimali var mıdır? Bu durumu yaşayan oldu mu?
68selda06 Melisahmet bendede baş dönmesi ile başlamıştı hamileliğim… ama şu adet işinden anlamam adetten sonra hamile kalıyorsun da
ssuna-cicek35 Benim bi tanıdığım köyde sürekli adet oluyomus hiç kesilmemiş hatta grip olmuss antibiyotik galanda içiyomuss normal genel kontroller için kadın hastalıklarına gitmiş doktor 3 aylık hamilesin dmeiş kadın şok olmuş valla bende şok oldum