Kızlar adetim yarın. ve benim dün çok açık pembe peçete ile sildiğimde leke geldi. bugün de oldu ama adet olsam gece devam ederdi diye düşünüyorum. şimdi erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bu durumu yaşayan var mı aranızda ya da bilgisi olan ♥️