Ayyy rezil hstane devlete git daha iyi akife asla gitme baştan atma bakıyor ultrason bile bakmıyor vermiyor yani cinsiyert bile demiyor bi kez gittim sadece muanesine saçma sapan bi hastane şehir hastanesi bile ordan iyidir tekden özlem katırcıya git 350 muane sigorta vs yoksa 400 ben şehir hastanesine gidiyorum maddiyattan daha önce özlem katırcıya gittim çok memnun kaldım doğumumda falan