nnisanannesiii Kızlar 13.haftamdayım bir kaç kez karnımda pıt pıt hareket hissettim acaba bebek hareketi mi yoksa bagırsak filan mı tereddüt ettim 🥰
Birgul nnisanannesiii ilk gebelikte bu haftalarda hissetmek zor oluyor ya bağırsak hareketidir bence o ☺️
Eldgrn nnisanannesiii bağırsak veya gaz haraketidir canım o maglesef 2. Gebeliklerde bile 15 16 dan aşağı imkansız goruyorlar onun sebebi de 2. Gebelik duvar daha incelmiş olduğundan bebek anca 15-16 da hissettirir ilk gebeliklerde 24 de kadar vakit var yoksa ama inşallah tez vakitte hissedersin net
melisa_dzgn61 nnisanannesiii büyük ihtimalle bağırsakların hareketliliğidir canım benim ben de çünkü ilk gebeliğim şu an 18 haftamda hafif hissettim 19 ve 20 haftamda Allah’a şükürler olsun kendini daha net hissettirdi �nşallah siz de kısa bir zamanda hissedersiniz 🥰