Boymommyy Canım uzun yastıklar vardı ilk araştırdığımda sonradan bi işime yaramaz diye almadım . E bebekte bi yastık buldum başlarda zayıf olduğum için göbişte çok çıkmayınca anlamdım iyi geldimi gelmedimi ama şimdi diyorumki iyiki almışım çok güzel 👍🏻 Sırt yastığı, emzirme yastığı, bel, bacak arası hersey çok fonksiyonlu tekli ve çiftli kullanım çok işime yaradı nere gidersem götürüyorum kesinlikle tavsiye ederim
