Fato27 canim ben yapmadım ama düşünüyordum. Suda doğum ve Suya doğum olarak 2 ayrılıyormuş. Suda Doğum olayı sancıların geldiginde falan iste bebek iyice inene kadar seni suda birakiyorlarmis daha sonrasında cikip sedyede doguruyormussun. Doktorum bu olabilir dedi ama suya dogumu yani bebegin direkt olarak suyun icerisine dogmasini önermiyorum dedi. Annedeki tum vajinal akıntılar bebegin akıntısı kan hepsi suyun icine akacak ve bebek oraya doğacak bu cok hijyenik bir durum degil dedi. Ama suda bekleyip sedyede doğum yapabilirsin dedi. Ama ondada soyle bisey var zaten sancılarıni hissetiginde hastaneye geldiginde acilman vs olmazsa hastanede dusa girebilirsin orda beklersin falan dedi. Bende vazgeçtim oyuzden. Mikrop falan kapma olayindan dolayı. Bide simdi o vucudunda ki koruyucu katman olarak gorev yapan verniksi yapida bayagi azalir