KbraErkin fazla kesin olursa o kötü cnm dikiş de ona göre biraz fazla olur malum sen yinede görüş doktorunla belki sezeryan onerebilirler benm 3 dikişim vardı cok yakin degildi makata. basur sisliginide kremle hafiflettim 1 haftada anca rahat edebildim