merhaba arkadaşlar. 18+5 haftalığım. özel kontrollüyüm ama doktorumun kendi muayenehanesine gidiyorum, çalıştığı hastaneye değil. eltim 2 çocuğunu da gittiğim doktora doğurdu ancak ondan hiç detaylı ultrason istememiş. ben mutlaka yaptırmak istiyorum. yarın kontrolüm var gittiğimde dile getireceğim bu durumu ancak özel hastanede mi yoksa devlette mi yaptırayım bilmiyorum. doktorum çalıştığı özel hastaneye yönlendirebilir ama fiyatlar malum. devlette yaptıracak olsam hangi bölümden randevu almam gerekiyor ve sadece ayrıntılı ultrason için gidiyor olmam sorun olur mu yani özel kontrollü olduğum için. bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. 🙏