Berenrabia Merhaba kızlar 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim ama aşırı bi mide ağrım var 2 gündür yaşayan oldumu bulantı falan yok sadece midede ağrı
Xeyale96 Berenrabia bende öğleydim,ilk 2ay mide ağrısından resmen kıvrandım,hiç bi şey yiyemiyordum,su bile içemiyordum,doktorum,ilaç,şurup falan yazdı ama hiç fayda etmedi,sonralar yavaş yavaş geçdi,çorba falan iç,ılık süt iç belki iyi gelir