2baybannesi Poyrazelif50 tam olarak ilk gebeliğim de 12+3 de kız dedi kızım iki buçuk yaşında 🥰 şuan yine hamileyim 12+0 da gittiğim de erkek dedi şuan 15+0 im haftaya kontrole gittigim de merak ediyorum değişecek mi diye ama kızım da hiç değişmedi 🥰
Hayalmi Poyrazelif50 11 haftalıkken gitmiştim (usg12göründü) %70kız demişti doktorum 15 haftamda yine kız 😊
elifeceguler Ebru-EY yaaa bana da 12+3 te erkek dediler hem de %80 😂 size de çok emin mi söylemişlerdi
Ebru-EY elifeceguler evet emin dediler 😂 erkek hemen belli oluyor falan diye şov yaptı bide 😂 2 hafta sonra aaaa yanılmışım dedi 😂😂😂
Poyrazelif50 2baybannesi demek ki kızda erken gösterebiliyormuş genelde erkek bebek erken gösteriyor seninki de kesin erkek olacak diyorlar ama bakalım nasip yarın kontrolüm var
Ebru-EY Poyrazelif50 valla bilmiyorum yA. Ama 12. Haftada doğru sonuç öğrenende var. Bizimki yanlış gördü heralde 😅