21 Haftalık hamileyim. 15. Haftada doktor emin olmamak ile beraber kız dedi Cunku asla gostermiyor. Her kontrolde bacaklarini kiviriyor, ters yatiyor Ya da yuzunu bize donuyor. Tok gidip Cikolata yiyorum yine olmuyor. Yan yatip oksurtuyor doktor ama yok.. heyecandan bayilacak gibi oluyorum her seferinde ama ogrenemeden donuyorum😅 doktor o anki yatis pozisyonu tamamen sans diyor. onumuzdeki hafta detayli ultrasonum var. Orada da bu sekilde olursa diye icim icimi yiyor. Yardim eedinn 🥰😅