Nasıl gidiyor kızlar biz 32+4 üz ayaklarım ve ellerim çok şişti çok çabuk yoruluyorum kışlıkları nasıl çıkartırım onu bile bilmiyorum birden 2 haftada ağırlaştım sanki allahtan bebek için hazırlığım bitti memelekette doğum yapacağım zaten ama şu haftalardan sonra baya zorlayacak gibi