Elifakbulut Doktora gittiğimde boyumu sordu 1.56 dedim . Doktorda 1.55 sınırımız dedii senide büyük ihtimal sezeryanla doğum yaptırıcaz dedii . İlk kez duyuyorum
Tubatgn Elifakbulut ne alaka ya 🤓 özele mi gidiyorsun anca özelde ki doktorun sezaryene alma bahanesi olabilir bu. Ben ne yapayım 182yim 🤓🤓
Elifakbulut suelin Bende ilk kez duydum ve şaşırdım . Kuzenim 1.54 normal doğum yaptı 3 kez Bir dahaki gittiğimde söyliycem doktora
suelin Elifakbulut kiz bahane mi arıyor doktor sor bi sormadan iş yapmasin deli mi ne? Dünyayı kısa boylulara zindan ediyorlar şunlara bak hele 🤣
Tubatgn Elifakbulut bende devlete gidiyorum keyfe keder sezaryen yapmıyoruz diyorlar. Boy muhabbetini ilk defa duydum doktor biraz saçmalamış bence 🙄
Siem24 Elifakbulut boy sınırı çok saçma bir şey ama böyle bir tecrübem olmuştu benim boyum uzun doktor çatı muayenesini yapmadan çok büyük ihtimal çatın uygundur boyun uzun çünkü dedi 🙄
haklisinesracim Elifakbulut sinir 1.55 se seni niye sezaryen yapıyor onu anlamadım. Annem 1.50 boyla 4.550 Gr çocuk doğurdu hem de çok zorlanmadım diye bahsediyor hep.
Elifakbulut haklisinesracim çok açılma olmaz dedi uğraşmak istemed galiba . Zaten bu doktora tekrar gidicemi düşünmüyorum çok ilgisiz
Ebru-EY Çok alakası var aslında. Boy uzunluğu/kısalığı çatıyı etkiliyor. Bazılarının boyu uzunda olsa kısada olsa çatısı normal doğum için uygun olabiliyor ama. Tamamen yapı meselesi.
haklisinesracim Ebru-EY Buna katılıyorum uzun boy avantaj ben uzun boyluyum iki doğumum da kolay oldu açılmam çok çabuk oldu doktor da boyunun avantajı falan demişti kilom da yok bunlar etkiliymiş sanırım. Ama kısa boylu biri normal doğum yapamaz diye bir kaide de yok
hilalhanim Elifakbulut 😂😂 kız o zaman eskiler nasıl doğurdu bundan bir asır öncesi herkes devmiş 😂😂😂 5 ay önce 165le normal doğurdum sevgiler kdjdjdjdkd hahahah sezeryane yapmak için bahane aramış
mommysbrids Elifakbulut 1.50 boy 79 kilo ile yengem dogum yapti 5.100 gr bir tosunu nornal dogurdu 1.5 yil evvel….
GulserenKY Ne alaka ya boyla dogum şeklinin belirlendigini ilk kez burda okudum. Boyum 162 normal doğum yaptım ben. Ne ilgisi varmis boyla doğumun
SuperMom3 Elifakbulut 1.54 el 3600 gr bebeği kesisiz dikişsiz doğuran ben buna gülerim ne alaka be benim doktorum hiç boy sormadı bile deseydin ya doktora neden bebek kafamdan mı çıkacak çatı muayene yapılır benim bildiğim tek boy ne alaka