Merhaba kızlar
Daha önce 2 kimyasal gebelik yaşadığım için çok korkuyorum . Bugün yarın regl olmam lazım . Dün ve ctesi idrar testi yaptım çok silik ama çizgiler belli. Mide bulantım var gibi bir de bel ağrısı ve kasık ağrısı var sizce gebelik belirtileri mi yoksa yine kimyasal gebelik midir ? Kan testi yaptırmak için sabırsızlanıyorum ama hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum 🙄