Bebilito Kızlar ikili tarama testini nerde yaptırdınız özel çok pahalı diyorlar devlette nasıl randevu alıyoruz bilen var mı
Edahzrr Bebilito Ben normal devlet Hastanesi’nde doktorum kan vereceksin ikili tarama için dedi özele gerek yok onun için 13 haftalıkken gitmiştim
ilaydaa61 Ben normalde özele gidiyorum ikili taramayı devlette yaptırayım nolucak dedim ama çok ilgisizlerdi nerdeyse ağlayarak çıkacaktım çok ters geldiler bana bilmiyorum bilsem öyle olacağını hiç gitmezdim 2 gün sonra birdaha özele gittim
Bebilito 9 haftalığız şuan ama özele gidiyorum doktora çok pahalı diyenler oldu bende araştırıyorum şuanda da size de sorayım dedim. Bu detaylı tarama testi olmuyor mu
sedamom00 Bebilito BNde arastırdım 250 TL 500 TL civarı diyorlar hatta Google’den bile baktım sormak lazım hastaneye