Nis Asim_Mehmet esimde bende calısıyoruz kızım dogdugunda 2 sene önce 300₺ vermslerdi 2. Cocukta miktar artıyo diyolar
Asim_Mehmet Barlas_mom Anne babasına bakana bile para veren devlet, niye bu ekonomide evlat sahibi olana destek sağlamıyor adam akıllı. Bir mama olmuş 200 lira, bir takım kışlık kıyafet 200-300 lira.
Barlas_mom Asim_Mehmet Maalesef canım 200 TL mama oda 3 gün gidiyor zaten bezi ıslak mendili vitaminleri aşıları giyimi bitmiyor ki oyuncaklar bile dünya para olmuş bizim tüm gelirimiz bebeğe gidiyor valla mutfak ve bebek. Bu yıl lojmana taşındık yoksa kiramızda çok yüksek olurdu. Allah yardımcımız olsun
hukukcuanne_06 Nis o parayı maaşa mı yatırıyolar ptt den mi ne alınıyo demişlerdi bi de ikisi farklı mı bilmiyorum. Biraz geç geliyormuş galiba bana kurum öyle dedi nereye yatacağını söylemediler ama
hukukcuanne_06 Asim_Mehmet veriliyo da çok komik bi rakam. 170 tl mi ne maaşına yansıtılacak eşiniz çalıştığı kuruma çocuğu olduğunu bildirince
2prenses1prensannesii hukukcuanne_06 verilmiyor artık benim eşimde memur şubattan bu yana kesildi çocuk parası vermiyorlar
hukukcuanne_06 72 aydan küçükler için 166.80 büyükler için 83.40 ₺ devlet memurunun maaşına ekleniyor
Barlas_mom hukukcuanne_06 166.80 kuruşla bebeğime önce mama sonra bez sonra da güzel bir oyuncak alayım 😆😅🤦🏻♀️ Şaka gibi
Nis hukukcuanne_06 canm dogum raporunu yanlıs hatrlamıyosam aile sosyal politikalara veriyon ordan sana bi kod seklinde birsey veriyolar benm 3 ay sonra yatmıstı pttden cekiyosun
hukukcuanne_06 2prenses1prensannesii yani ben memurlar net maaş hesaplamadan baktım da söyledim, henüz kendim almadım bilmiyorum kesildi mi kesilmedi mi ama kesilmemesi lazım çok saçma