Merhaba arkadaşlar 70 gün önce doğum yaptım ve 20 gün lohusa kanamam olmuştu sonra bitti kirkim çıkana kadar olmadı 17 gun once kanamam oldu bende adet oluyorum zannetim ilk başta sonra kanamam bitmedi bende geçen hafta doktora gittim rahim duvarın çok incelmis dedi Bn adet olduğumu düşündüğüm içn doğum kontrol hapina başlamıştım doktor kontrolünde
Doktor hapı birakmami söyledi biraktm sütümü de zaten sagiyorum makineyle öyle veriyorum bebeğime ama hala azalma yok böyle birsey başına gelen var mı yada bilgisi olan ne yapabilirim Doktor bir ilaç da vermedi ama çok fazla kanamam geçer diyor ne yapabilirm