papatya-0 Kizlar merhaba gebelik testinde çizgi gördükten sonra direk doktora mi gitmeli yoksa biraz kan sonuclarini takip edip arttığı zaman mi gitmeli
Birgul papatya-0 kan sonuçlarınızı takip edin bence çünkü kese de belli bi değerden sonra daha net görülüyor
Gamzeasyam papatya-0 bence hemen gitmemenizi öneririm çünkü 7 haftalikken kalp atisi duyuluyor benim kizimda öyle olmustu geç döllenme olabiliyor bu sefer doktorlar olmusuz konusuyorlar. Acaba boş kesemi diye sonra üzülürsünüz
Lenaaaa papatya-0 sağlık ocağından kan verip beta hcg değerinizi takip edebilirsiniz. Onlar daha sonra yönlendiriyorlar. Ben öyle yapmıştım.
ilaydaa61 papatya-0 kese hemen görünmüyor ama ben sadece bir kere kan testi vermiştim yüksekti değerim ertesi gün gittim gördük keseyi minicik
323832 Ben adetime 10 gun kala suphelenip kan verdim doktora gittim 7.7 cikti 1 hafta sonra yine çağırdı beta 987 olmus o zaman 4 h 2 günlüktü sonra kalp atisi icin cagirdi 6.haftada oyle gittim