Bsransra_15 sürekli tetikte bekliyor olmanızda strese sebep ve hiç etmez , örneğin ne zaman oğlum tekmelese ben izlemeye başlasam duruyor ama o tarafa dikkatimi vermeyince devam ediyor sanırım o an sıkıyorum kendimi ya da heyecaj vs bilemeyiz ama hissettikleri kesin. Kilosu fazla ise yeride daralmış olabilir , en azından öyle derler öyle söylerler. Sen en iyisi bir ultrasonda gör bebişin doktoruna anlat sebeplerini sor ve rahatla 🌸🧡🤲🏻