İlk gebeliğimde 32 haftada aniden doğuma alındım. Ve oğluma hiç bir kiyafet vs birşey yapmamistim erken felan diye . Şuan ise ikinci gebeliğim ve 13+1 deyim ve oglumun kiyafetlerini hep hurclara koymuştum 0-3 3-6 6-9 vs vs 😅 işte şimdi hurclardan çıkardım onları makineye attım Allah’tan hep unisex almıştım 😅 . Biz kadınlar az kirli çıkı degiliz ya . Vallaha öyle bir devirdeyiz ki kiuafetler paha biçilmez fiyatta . Allah’tan her birseyim var çok şükür rabbime. Makineden çıkmasını bekliyorum bakalım çıksın da seriyim . Evim zaten bebek kokuyordu iyice bebek koksun ya 🥹❤️ . Oğlum 2,5 yaşında ❤️🙏
Eşim de askerde ne kadar agirlasmadan yikadim utuledim yerleştirdim benim için o kadar iyi . Çünku yine Allah korusun erken felan olur korkuyorum.