Öğretmen anneler özellikle sorum size. 32. Haftada çalışmaya devam edebilir diye rapor almamız gerekiyormus. Ben devlet okulunda ücretli öğretmenim. 32. Haftada aktif calisiyo olmanız lazım dediler. Peki 32. Haftada full çalışmak mı gerek yoksa 32+3 falan olduğumda ayrılabilir miyim? Özel eğitim öğretmeniyim görme ve zihin engelli cocuklar bu yüzden zorlaniyorum. İdare biraz sıkıntı detay öğrenemedim. Doğum parası almak için nasıl yol izleniyor? 33e kadar çalışmam lazım mı yani