shnbse Merhabalar , İstanbul Gaziosmanpaşa da oturuyorum gebelık muaynesi için belde tıp merkezınde Nurhan Takar hanıma gideceğim giden var mı memnun mu ??
shnbse Nurhan hanıma gıdıyorum, çokk memnunum dünya tatlısı birisi çokta ilgili. Muayne ücreti birazcık fazla yeni zam geldi 415 tl ama değer🥲🙏👌
gokceveannesii Çok teşekkür ederim, ben henüz 6+5 haftalığım, siz ikili tarama gibi testleri yaptırdınız mı onların ücretleri nasıl bir de doğum ücretini merak ediyorum 👶♥️