Benım de 32.haftada ılk nst muayenem yapıldı, hersey normal cıktı. Belkı kontrollerde herhangı bır sorun olmayıp hersey normal ilerlediği için gerek görmemiş olabilir doktorunuz. Herkesi son ay kala 2 haftada bir çağırıyorlarmıs benı 3 hafta sonra cagırdı ve tekrar nst ye gırıceksın demedi mesela.Ben de herşey yolunda olduğu için böyle bir yol izlediğini düşünüyorum hep