Dkblz Merhabalar çalışan annelere bir sorum olacaktı 32. Hafta da izne ayrılabiliyoruz. Ama tam olarak 32.haftanın bitmesini mi beklemeliyiz? Yoksa 31+1 olunca zaten 32.hafta da olduğum için izne ayrılabiliyor muyum?
onelastgoodbyy Dkblz 32+0 olduğunuzda izne ayrilabilirsiniz, özel hastaneden alabilirsiniz raporunuzu
yenianneadayi_ Dkblz bana doktorum 32+0 la 32+6 ya kadar alabilirsin dedi. Özelden aldım ben hemen e devlette sisteme düştü. Gerçi ben çalışabilir aldım 37. Haftada da izin olarak alacağım.
Z_m_K Dkblz 32+0’da alabiliyorsunuz. Özeller de yazıyor ve e devlet’e düşüyor. Yine de çalıştığınız yere raporu teslim etmeniz de fayda var.
Dkblz onelastgoodbyy yani tam bitmesi gerekiyor 32 haftanın bende bir umut 31 de alabilirim diye düşünmüştüm zorlanmaya başladım çünkü 🙁
Asena_Arslan16 Tam 32+0 da almanız daha iyi olur. Bazı doktorlar 32+6 da da veriyor ama insiyatifine kalmış riske atmayın derim. Ben 32+6 da gittim fakat 33 den başlattı ve 1 hafta kaybım olduğunu söyledi
Asena_Arslan16 Dkblz alt tarafa baskı çok fazlaydı ve yürümemi engelliyordu o yüzden çalışamaz raporu almak zorunda kaldım niyetim 37 ye kadar gitmekti
Dkblz Asena_Arslan16 sağlıkla gelsin de bebişlerimiz benim de öyle ayakta felan kalınca çok baskı hissediyorum ağrılı bir şekilde