Sinemberkehan Dcl027 Ben iki gün önce çeklidim anestezisiz. Ben çok ağrı çektim. Dayanılmazdı ama 2-3 dakikada bitiyor
Kivircikkuala Dcl027 bende çarşamba günü çekineceğim devlette 🥲 korkuyorum başıma ne gelecek bilmiyorum ama değer diye düşünerek dişimi sıkarım
femme Dcl027 ben anesteızılı olmadım tek tupum de sıvı bırıkmesı olmasına ragmen, oyle öldüm bıttım bı agrı olmadı 2-3 dk sadece agrı oluyor bıtıyor
Minikmucizelere Dcl027 ben anestesiz oldum bes dk lik bi işlem iki dk bi agri oluyo ilaci sikarken ama o anlik bi sey sonrasinda agri olmadı inşallah seninde agrisiz olur🙂
Miniikmucizemm Ben anestezi olmadan çektirmiştim devlet hastanesinde ağrılı işlemin süreci 5 6 dakika sürmüştü ve açıkcası baya ağrım olmuştu canım çok tatlıdır ama kısa süre olduğu için dayanılmazda değildi acı eşiğinizle alakalı.
Dcl027 Miniikmucizemm peki anestezi sizin isteğinize mi bağlı . Banimde canım tatlıdır korkuyorum açıkçası .
Dcl027 Sinemberkehan peki anestezi neden istemediniz size soruluyor mu ister misiniz diye hele göre yapıyorlar
Miniikmucizemm Dcl027 Devlet hastanesinde isteğe bağlı anestezi yapıyorlarmı bilmiyorum, ben anestezi hiç sormadım ona katlanamazsam nasıl doğurucam diye bi cesaret girdim😂
Sinemberkehan Dcl027 Açıkcası sormadı. Ama sorsaydı da istemeyecektim. Ağrıyı gördükden sonra kimseye tavsiye etmem anestezisiz
Tamarix Dcl027 devlet hastanesinde anestezi yok kas gevşetici yapıyorlar ben ağrı kesici içmiştim ilacın geçtiğini hissettiğimde ağrı oldu kan o kadar yoktu sonrasında da az geldi temiz çıktı zaten sonuç
Sinemberkehan Dcl027 İşlem sonrası 1 saat ağır adet sancısı oldu. İki gün geçmiş şuan, hiç bir ağrım yok
Sersel_15 Bende haziranda yaptırdım anestezi almadan bi kaç dakikalık acı çekiyorsun sonra geçiyor zaten acıya dayanamazsan anestezi al size bağlı alıp almamak ben özelde çekilmiştim ve o ay içerisinde hamile kaldım hiç korkma sonu güzel bitecekse değer bence
Sinemberkehan Sersel_15 Canım sen hemen hamile kaldın. Peki o ay korunun diyorlar. Bende ne yapacağımı şaşırdım çünki ilaç ve takviye alıyorum, klomen kullanıyorum bu ay .
Dcl027 Sersel_15 maşallah valla anestesisiz göze almışsın canım . İkinci düşüğüm Şuan düşük ağrısı bile mahvedersin onu düşünemiyorum . Mecbur çektircem de soruyorlar mı diye merak ettim
Dcl027 Sinemberkehan neden istemeyecektin canım bu nedeni var mı . Anladım sağolasın öğrenmem iyi oldu en azından
Sersel_15 Sinemberkehan o ay değil doktor bi kaç gün ilişki yasaklıyor rahim kendine gelsin diye bi hafta sonra ilişki olur mesela benim de o ay içinde tutmuştu
Sersel_15 Dcl027 benim doktorum sormuştu ben karar verdim bence hiç korkmayın bi kaç dkka sonra kendine geliyorsun zaten allahım bebiş isteyen herkese nasip etsin
Sinemberkehan Dcl027 Yani 2-3 dakikalık hafif ağrı diye duymuştum. O 2-3 dakikanı dayanırım düşünmüştüm. Nede olsa anestezi sinir veriyor insana sonrasında
Kivircikkuala Dcl027 korkma kuzum şöyle düşün eğer sonunda ben hamileyim diyebileceksem herşeye katlanabilirim tüm kalbimle ❣️ Ben böyle düşünüyorum ve kendimi rahatlatıyorum
Sinemberkehan Dcl027 Korkma. Kendini kasma korkudan. Çünki o zaman dahada ağrıyor. Eğer anestezi alırsan nerden geldi nerden bitti bilmeyeceksin
Busrasakarya Dcl027 korkulacak hiç bişey yok anestezili ol ama bence rahim filminde ağrım yoktu hiç olmadı ama rahimde perde varmış ertesi gün ameliyat oldum onda anestezi geçerken cok sancım oldu ama hemen ağrı kesici yaptılar ve geçti sonrada hiç ağrı olmadı