Sss5858 Kızlar merhaba bugün 5+1 olduk sabah kanamam oldu hemen doktora gittik kanama alanı göremedi ama düşük tehliken var dedi keseyi gördük çok şükür 7.7 mm. İnternetten baktığım zaman daha büyük çıkıyor kese boyu. Ayni durumu yaşayan var mi acil fikirlerinize ihtiyacım var
Kleopatra- Sss5858 İlaç yazmıştır, içip bol bol uzanın. Lavabo harici kalkmayın. Düşük tehlikesi basite alınacak bir durum değil çünkü. Sağlıklı beslenin, muz yiyin. Bebiş gelişsin, kilo alsın. Düzelecektir.🌿
Bukii27 Canım risk hemen hemen herkeste oluyor ben 9+4 deyim halen kahverengi lekelenmem ve riskim var bu yüzden kendini cok kasma dua et bol bol doktoruna danışabilirsn kese boyunu. Sıvı tüket sürekli ayagının altına yastık alarak uzan sıkıntı stres yapma. Meyve tüket saglıklı beslenmeye dikkat et canım