Ozgesenses12 ah canim benim inşallah hamilesindir keşke bnim adetimde gcikse yaa vallahi bnimki tam aksine erken erken gelir 4 aydır deniyoruz olmadı bnde her türlü yolu denemeye başladım araştırırken bu folik asidi duydum kullanıp hamile kalan bir sürü insan var en azından denemiş olurum Rabbim insllah bu ay nasip eder yaş 26 çok ta geç kalsin istemiyorum inşallah herkese hayırlı evlatlar nasp eder Rabbim bu arada evet canım gunde bir kapsül Alicam bebek olana kadar devam edicem