Leyla45 Arkadaşlar ben tüp Bebekle hamileyim bugün kontrole gittim 6 haftalık bebeğim altan muayene oldum akşam kalbi az atıyor du bu durumu yarışan var mı acaba
Eldgrn Leyla45 6 haftada zaten yeni oluştuğu için çok kuvvetli olmaz Bir hafta sonra yani 7 haftanda güçlenmiş olur
sedamom00 Leyla45 benim bebeğimi de 6 haftalıkken Altan muane ile duydum az atıyordu kalbi doktor daha küçücük normal dedi 8 haftalıkken gitmiştim güm güm atıyordu
Sermec27 Leyla45 ben yaşadım o haftada kalbî yavaş atıyor denmişti şükür oğlum doğdu 15 buçuk aylık olduk bile darısı başına 🥰
Leyla45 Eldgrn inşallah doktor kalbi yavaş atıyor dedi her şeye hazırlıklı ben çok endişeliyim daha tm 6 haftalık
Eldgrn Leyla45 korkma canım 6. Haftada çok normal benim de 6. Haftamda doktro bilerek dinletmedi şuan güçsüz güçlensin 1 hafta sonra dinleriz dedi hiç hissettirmedi o olumsuzluğu şükür çok rahat atlattım inşallah seninde öyle olacak
Jalejaleee00 Leyla45 benimkidr cok yavas atiyodu üzülerek söylüyorum kaybettim. Rabbim insallah sağlık verir kalbini ferah tutup stres yapma ben cok yptim cok düsündüm💕
Eken012 Leyla45 benimde tüp bebekti. Kalbi yavastı ama haftasina göre bor hafta geriydi sonra da durdu. İnsallah sizinki saglikla devam eder